Press "Enter" to skip to content

Китай нам допоможе…

Last updated on 11.04.2017

Зрештою, починає набувати реальних обрисів багатостраждальна тема будівництва нового мосту через Дніпро в Кременчуці. Щоправда, говорити про те, що в столиці почули прохання кременчужан прокласти його в межах міста, не доводиться. Але що за новобудову таки планують узятися – схоже, факт.
За повідомленням прес-служби Державного агентства автомобільних доріг України, 21 березня керівник Укравтодору Славомір Новак та віце-президент китайської Державної корпорації China road and bridge corporation Ду Фей підписали Меморандум про співробітництво. Цей документ передбачає співпрацю саме в площині проектування та фінансування  будівництва автомобільної  дороги М-22//Е-584  Полтава – Олександрія на ділянці об`їзду м. Кременчук із мостовим переходом через р. Дніпро неподалік Горішніх Плавнів.
Як зазначив очільник Укравтодору, Кременчук є важливим індустріальним центром країни, він щороку генерує майже 4 відсотки доходів державного бюджету України. Але транспортне сполучення через Дніпро наразі є незручним, бо єдиний міст знаходиться в центрі міста і щодень ним у середньому проїжджають  понад 10 тисяч транзитних автомобілів, більшість із яких – вантажівки. «Будівництво мосту в передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію. Новий міст забезпечить не тільки якісне сполучення через Дніпро, але й сприятиме збільшенню інвестиційної привабливості Подніпров’я та появі нових робочих місць», – наголосив Славомір Новак.
Що влада таки взялася за виконання давно обіцяного, звісно, тішить. Адже наш Крюківський міст уже тривалий час входить до числа найнебезпечніших мостів України. Та й вік у нього немалий: відкрили його в 1949 році, а опори збудовані ще в 1872-ому!
Але при цьому, окрім міського сполучення, через міст проходять дві важливі автомобільні дороги державного значення: національна Н-08 Бориспіль – Кременчук – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь та міжнародна М-22 Полтава – Олександрія, що є частиною європейського коридору Е-584 Полтава – Кишинів – Слободзея (Румунія) та частиною 9-го панєвропейського транспортного коридору.
Як зазначають в Укравтодорі, новий міст значно «розвантажить» кременчуцькі дороги, а відсутність транзитного транспорту істотно покращить безпеку руху та екологічну ситуацію в місті. Старий же міст використовуватиметься винятково для внутрішньоміських поїздок.

Тетяна Керімова

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *